Varer vi har på lager sendes normalt innen 2-4 arbeidsdager.
Bestillingsvarer sendes innen 5-7 arbeidsdager dersom vår leverandør har på sitt lager.
Om leveringstiden avviker vesentlig fra dette så kontakter vi deg personlig.
Bring/Posten 0-499kr: 49 NOK
Bring/Posten 500kr +: 0 NOK
For leveranse utenfor Norge tilkommer fraktkostnader avhengig av volum/vekt og land.
Vi benytter Klarna Checkout. Aktuelle betalingsalternativer er faktura, delbetaling, kortbetaling eller direktebetaling via bank. Faktura ligger som standard betalingsalternativ hvor det er mulig. Ved betaling på faktura gjelder Klarnas til enhver tid gjeldende vilkår. 14 dagers kredit, en påminnelseavgift tilkommer ved uteblitt betalning. Har du handlet for under 60 kr tilkommer 29,00 kr, och har du handlet for 60 kr eller mer tilkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Forsinkelsesrente 24 % p.a. Se forøvrig Klarna`s betingelser ved kjøp.
Leveringssikkerhet
Garnaffären sender alltid en orderbekreftelse før vi sender varene til deg. Vi sender normalt med Posten "Pakke i Postkassen"
Du har fra den dagen du mottar vren retur- og bytterett i 14 dager. Varen må returneres i uskadet tilstand og ikke være brukt.. Ved retur eller bytte av varer betaler du returfraktkostnaden. Om det er en reklamasjon på grunn av skadet vare eller at Garnaffären har sendt feil vare står vi for alle kostnader.
Gi beskjed om at du vil returnere et produkt ved å kontakte oss på info@garnaffaren.no. Så får du informasjon om hvordan du gjør det. Når vi har mottatt varen og godkjent returen, refunderer vi deg hva det koster for varen. Du vil motta pengene dine innen 7 dager hvis du har sendt inn kontonummeret ditt (bankgiro / postgiro / bankkonto), ellers kan det ta lengre tid. (Merk: Når du legger inn bankkonto - ikke glem banknavn, kontonummer).
Bytte av varer
Kontakt oss hvis du vil endre et produkt, og vi reserverer det nye produktet for deg. Hvis du ikke gjør dette, er det en risiko for at varen du vil ha kan være utsolgt før vi kan fullføre endringen. (Merk: Du betaler returfrakt ved endring). Når vi har mottatt produktet og godkjent det, sender vi det nye produktet til deg. Hvis det nye produktet er dyrere, betaler du forskjellen mellom bankoverføring eller forskuddsbetaling, og hvis det er billigere, refunderer vi deg. Hvis tilbakebetalt, vil du motta pengene tilbake innen 7 dager hvis du har sendt inn kontonummeret ditt (bankgiro / postgiro / bankkonto), ellers kan det ta lengre tid.
Reklamasjon av varer
Ved behandling av klager gjelder forbrukerloven. I tilfelle en klage, kontakt oss så snart du oppdaget feilen. Når vi har mottatt varene og klagen har blitt godkjent, sender vi deg et nytt varenummer og erstatning for returforsendelsen. Alternativt vil vi refundere deg hva det kostet for varen og erstatte deg for returforsendelsen. Det er viktig at du forteller oss hvordan du vil gjøre. Hvis tilbakebetalt, vil du motta pengene dine innen 7 dager, hvis du har oppgitt kontonummeret ditt (bankgiro / postgiro / bankkonto), ellers kan det ta lengre tid.
Säkerhet
Integritetspolicy
Garnaffären beskytter ditt personvern og arbeider for å sikre at din personlige informasjon er beskyttet når du bruker våre tjenester. Nedenfor er vår personvernpolicy ("Personvernpolicy") som bestemmer hvordan RG Consulting (Garnaffären.se), org. 556512-1331, Stureholmsvägen 3, 45155 Uddevalla, Sverige, samt Birkeland Trading/Garnaffaren.no Org. nr. 992 070 714MVA , Løkkeåsveien 6, 3138 Skallestad, Norge. info@garnaffaren.no .
Personvernreglene gjelder når Garnaffären tilbyr tjenester og produkter knyttet til kjøp, serviceforhold og annen kontakt med Garnaffären. I spesielle tilfeller vil vi hjelpe kundene dine (hvis du ønsker det) å foreta kjøp i vår butikk. For å fullføre kjøpet via Klarna for fakturahåndtering, er det nødvendig med et personlig identifikasjonsnummer som vi trenger fra deg. Vi lagrer ikke ditt personnummer i et register eller spre deg til noen utenfor eller utenfor firmaet.
2. Hvem er ansvarlig for dine personlige opplysninger? Garnaffären er personlig ansvarlig og har følgende kontaktinformasjon:
Ved post: RG Consulting, Föreningsgatan 17, 45152 Udevalla Tlf: 0522-33700 E-post: info2garnaffaren.se.
Birkeland Trading / Garnaffaren.no , Løkkeåsveien 6, 3138 Skallestad, Tlf.nr. +47 950 24 615. e-post: info@garnaffaren.no
Garn Avtalen tar sikte på å behandle alle personopplysninger i en lovlig, transparent og rettferdig måte i samsvar med gjeldende lov (herunder EUs General Data Protection Regulation 2016/679 av 27.04.2016).
3. Når behandler vi dine personlige opplysninger? Som kunde av Garn transaksjon vi behandler personopplysninger om deg når du foretar et kjøp på garn butikken hjemmeside, bruker garn butikken støtte, kan du besøke garn butikken hjemmeside eller på annen måte ha kontakt med garnbutikken. Formålet underliggende garn av transaksjonen behandling av personopplysninger er oppført i kapittel 4. Garn Avtalen også samle inn og oppdatere adresseinformasjon gjennom tredjeparts tjenester Klarna.
4. Garnaffaren behandler aldri sensitive personopplysninger basert på en interessebalanse og utfører ikke automatisk behandling uten ditt samtykke. Når garnbutikken behandler personopplysninger på grunnlag av samtykke fra deg, er ditt samtykke frivillig, spesifikk, informert og innebære en utvetydig samtykke til å anvende rettsgrunnlag. Hvis du har gitt ditt samtykke til Garnaffär, har du rett til å trekke det tilbake når som helst.
5. Hvordan beskytter vi dine personlige opplysninger? Vi har tatt tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte dataene dine mot tap.
6. Vi beskytter våre kunders personlige data! Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål om hvordan vi behandler dine personlige opplysninger, denne personvernreglene eller hvis du ønsker å be om et registerutdrag.
Vår kontaktinformasjon er:
RG Consulting AB (Garnaffären.se) Birkeland Trading / Garnaffaren.no
Stureholmsvägen 3 Løkkeåsveien 6
45177 Uddevalla 3138 Skallestad
Sverige Norge
Telefon: 0522 33700 95024615
Garnaffären kommer aldri att låta någon annan få tillgång till eller använda dina personuppgifter*. Du har alltid rätt att se dina personuppgifter som finns registrerade hos oss. Om de är felaktiga eller ofullständiga har du rätt att få uppgifterna rättade eller raderade.