Stäng
Søke
Filters

Kontakt oss

 Hei!
Vi ska prøve å hjelpe deg med svar på dine spørsmål , da vi har sammensatt de vanligste spørsmålene og gir deg veiledning og svar på dem.

Selvfølgelig er du velkommen til å kontakte oss og det gjør du enklest via telefonen eller via formularet nedenfor vår policy er å svare på ditt spørsmål på meill innen 24 timmer)).

 

Hvordan kan jeg følge statusen på min bestilling? 

Du kan følge din bestilling ved å legge inn din epost og bestillingsnummer på Hitta min order.

Kan jeg endre eller gjøre tillegg til min inneliggende bestilling ?

Du kan gjøre endringer og tillegg på inneliggende bestilling så lenge den ikke er klargjort for leveranse. Kontakt oss via formularet nedenfor og oppgi bestillingsnummeret. 

Har min bestilling blitt sent ?

Du kan følge din bestilling ved å legge inn din epost og bestillingsnummer på Hitta min order.

Så fort vi sender din bestilling til deg til deg, går det automatiskt en mail til deg med kollinummer, med hjelp av kollinummret kan du søke etter din pakke på postens hjemmeside www.posten.no

Posten kommer til å informere deg via sms!

Fakturaen kommer på din mail fra Klarna. Du kan selv gå in på Klarnas hjemmeside: www.klarna.com/no/kundservice Der kan du logge in på "Mitt Klarna" og se alle dine aktuelle fakturaer hos dem. 

Jeg har ikke fått noen faktura på mitt kjøp?

Fakturaen kommer til deg på din mail. Du kan selv gå in på Klarnas hjemmeside: www.klarna.com/no/kundservice for å se dine aktuelle fakturaer hos Klarna. Du logger inn på "Mitt Klarna"

Om det skulle det uppstå frågor vad gäller dina fakturor kan du kontakta oss eller Klarna.

Klarnas telefon nummer är: +47 21018991

Feil på leveransen?

Dersom det mot formodning oppstår en feil vedr. leveransen til deg så lag en returforsendelse ved å logge deg inn på ditt konto, så velger du "Mina ordrar" i høyre menyn og klikkar på Skapa retur og fyll i formularet så hjelper vi deg på best mulig måte.

Hjelp med et mønster eller rådføre deg om fargevalg, mønstervalg eller garntype?

Du kan gjerne kontakte oss med spørsmål vedr. mønster, farger, garn osv. Vi har personell på plass med høy kompetanse innem garn, mønster og håndarbeide. Mulig er det flere andre som har samme spørsmål som deg - hjelp også dem ved å stille dine spørsmål til oss via vår facebook-sida.

Jeg behøver ett spesiellt fargebad?

Du kan gjerne sende til oss ditt ønske om ett spesiellt parti og vi sender dette dersom vi har det i lager.

Retur og bytte?

Om du er missfornøyd med ditt kjøp hos oss kan du naturligvis retunere varene eller bytte. lag da en retur ved å logge deg inn på ditt konto, så velger du "Mina ordrar" i høyre rmenyn og klikkar på Skapa retur og fyller i formularet så hjelper vi deg på beste måte.

Du har rett til å  retunere eller bytte en vare innom 14 dager. Vi vil at varen skal være helt uskadd og ubrukt.

Vi kommer til å kreditere din faktura  eller kort/bankbetaling hos Klarna så fort returen kommer til oss, så tar det 1-2 bankdager før pengene er på din konto.

 

Adresse:
Garnaffaren.no
Løkkeåsveien 6
3138 Skallestad

Företagsnamn: Birkeland Trading ENK

Organistationsnummer: 992 070 714MVA

 

Telefon:
Telefon: +47 950 24 615 (Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00)
E-post: info@garnaffaren.no 

 

 

*
*
*